See the sunlight ..

Ibland funderar man för mycket. Ibland är idag. När jag borde fortsätta att beräkna bladens transpirerande yta men inte riktigt orkar. Då funderar jag för mycket istället.
Jag funderar på om du minns mig? Vi som känt varandra så länge.
Det känns som allt bara rinner iväg.
Ingen tid. Jag brukar försöka. Men jag upplever inga försöka tillbaka.
Kanske är det meningen att det ska vara såhär.
Att du inte ska minnas. Att jag inte heller ska minnas. Att jag ska skita i att söka kontakt.
Att jag borde veta att man inte börjar en meningen med att.. det vet jag.. Men jag undrar om du vet..
att det faktiskt är rätt så tråkigt att känna såhär.

Men det är bara tankar.. för många tankar och funderingar en ensam fredag med botanikdata och en rosa dator.
Jag längtar tillbaks.
Eller nej det gör jag egentligen inte.
Jag saknar bara en känsla.
Oroa dig inte du som läser.. detta är bara tankar och jag kände att jag var tvungen att skriva ner dem.

Minns du vem du en gång var?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0