Wait til you see my smile!

2011 har grymt bra spelsläpp har jag insett nu! Dead space 2 är redan släppt och lever väl upp till iallafall mina förväntingar. Duke nukem forever släpps äntligen efter 12 års väntan. Silent Hill Downpour släpps senare i höst.. och nu har jag nosat fram att Metro 2034 kommer släppas till PC och 360 (YES)..
Vad som är lite surt är att de endast släpper Tomb Raider Triolgy till PS3 .. hade gärna velat ha digital rest. versionen av Legend.. but well...

Nu ska jag nog förhandsboka bokformen av Metro 2034 och bara vänta till den 20 maj :P

Fast först nu vid 17 är det genetiklaboration.. till 21! Hoppas verkligen att vi blir klara tidigare.. så jag hinner hem till CSI NY och mina hallon, blåbär, jordgubbar och björnbär. Lovely!
Som det mesta just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0