Come on.. grow up!

Jag ska berätta om något jättekonstigt som hände idag under genetik föreläsningen. När vi precis kommit in i salen (efter en kvarts rast) är det en kille som sitter längst ut på en av raderna som köpt med sig en munk och en chokladboll, tydligen äter han upp dess på en minut (får jag höra från Ina som sitter bredvid mig och har fri sikt).
Men det är inte detta som är konstigt. Det konstiga är att han mitt under föreläsningen reser sig upp går ner för trappan och bort för att kasta papperstallriken hans kakor låg på!! Han inser dessutom att hållet han är påväg åt är papperskorgslöst... varvid snubben väljer att gå FRAMFÖR föreläsaren MITT I HANS GENOMGÅNG!
Han går alltså framför föreläsaren bort till hörnet med papperskorg..... ALLA börjar skratta varvid Pelle (föreläsaren) säger "För all del.."
Kom igen vad var det för fel på snubben? Kunde han inte vänta till efter föreläsningen?

Annars är jag mest lycklig för att Dead space 2 kom idag :) Lovely. Har dock kört rätt fast vid alla små jävla infekterade barn som skriker så att jag får ont i huvudet :S Och jävlar vad blodet far i spelet... what a mess.
Kort sagt.. jag gillart.

Är dock lite småsjuk.. har hosta och halsont :S


(bilden är lånad från google)



Kommentarer
Postat av: Linda H

Men mmmm låter ju sjukt mysigt med infekterade små barn. xD Jag har blivit så rädd för att spela otäcka spel på äldre dar, vet inte varför... Vågar knappt spela gamla Halflife längre... :(

2011-01-27 @ 18:49:00
Postat av: Mickis

Men Linda? Vad är det jag hör? Du får komma till mig och spela lite dead space :P

2011-01-27 @ 20:35:44
Postat av: Linda H

Hu hu det skulle jag aldrig våga! :)

Mathias berättade om ett otäckt spel, Amnesia tror jag det hette... Tittade lite på Youtube och blev jätterädd. :(

2011-01-28 @ 19:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0