Har jag gjort bort mig?

Idag när vi var på informationen om lärarprogrammet och läraryrkets förändrig fick man inte veta speciellt mycket, för skolverket har "lämnar besked under våren" som status på det mesta.
Vad jag dock började fundera på är om jag gjort bort mig när jag inte valt något kärnämne? Men jag ser inte nyttan i att läsa matematik.. a) jag skulle aldrig fixa att läsa 60hp matte på den nivån b) jag hatar matte vilket leder till c) jag skulle suga i att undervisa det.
Jag har tänkte ämnesblockmässigt.. Den lärare som undvisar i kemi är ju oftast den som undervisar i biologi.

Jaja.. jag ska nog inte oroa mig för det nu.. Jag är ju inte ens klar än xD
Nu ska jag se reprisen av halv åtta hos mig och sedan återgå till cellbiologi boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0